Alex + Tess + Ronja = T-rex

Alla inlägg den 15 december 2009

Av T-Rex - 15 december 2009 17:55

Idag har jag varit ner på stan med mamma och julshopat lite. Inhandlade en julklapp till Alex och en matstol till Ronja. Men den fick hon redan idag så det kanske inte kallas julklapp då. Var lite rädd att den inte skulle passa på bordet, men det gick så bra så. :) Fast vi ska köpa ett nytt "vanligt" bord för att underlätta. Kommer sätta ut det vi har nu på blocket, men om det är någon som är intresserad av att köpa det får ni höra av er. :)


Vår lilla sötnos sitter så fint i sin nya stol



Har även gjort något man absolut inte får göra, vi har satt upp julgranen över en vecka förtidigt. hehe.. Men jag hade sådan lust att sätta upp den och det blev ju så fint. Det blev en röd och silver-gran i år men nästa år ska vi ha silver och guld. Det kommer bli naaajs. Här har ni lite bilder på julpyntningen.


     

Snart är det jul :)



Mamma är orsaken till att jag kommer gå upp i vikt, för just nu sitter jag och äter gorby´s. Det hade inte hänt om jag inte haft en micro. haha! ;) Men det är gott med lite onyttigt mellanmål ibland. Ikväll blir det varma mackor och julmust. Mycket bättre än micromaten! HAHAH! ;) Kanske får Alex öppna en förtidig julklapp också, får se hur snäll han är.


Imorgon lär vi ut i snökaoset och ner på stan. Alex ska på möte hos folkuniveritetet och sen ska vi till BVC med Ronja där hon ska ta 3-månaders-vaccinen. Stackars liten, vi kommer få en jätteledsen Ronja. :'(


 

Presentation



Här skriver både Alex och Tess. Vi bloggar bla. om livet som föräldrar och vad man hinner med utöver det.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Bloggar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards