Alex + Tess + Ronja = T-rex

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Ett vitt får fattigare, ett svart får rikare

Av T-Rex - 9 januari 2010 20:47

Sådär, så fick jag bort mitt Nintendo DS. Som jag skrev förut så la jag ju ut det på tradera för 1.500kr Jag tror jag köpte det på Tradera för omkring 1000kr, sen har jag köpt till två flashkort för att spela nerladdade spel.


Hur som helst fick jag 1.900kr för allt :) Weei, det trodde jag aldrig. När det var minuten kvar av auktionen, det var då det började hända saker. Personen som vann auktionen köpte det till sin dotter, och han hämtade spelet hemma hos oss.. Skönt, slapp man hålla på och krångla med att skicka osv. Han var från Mora, så ja.. det är ju inte så långt ändå. :)


Nu har vi hur som helst spenderat pengarna på ett svart Wii limited edition. Dock så verkar det gått hårt på dom svarta Wii:erna i Sverige, så det blev ett inköp från England. Det tjänade vi både pengar och tid på.. :) Det ligger i Malmö nu så förhoppningsvis får vi det på måndag via hembud.  



Har ju tidigare haft ett vitt Wii, men det hade aldrig passat hemma hos oss. Denna är högblank svart, vilket kommer matcha resterande på tv-bänken ;)



"Alla barnen använder knottriga kondomer utom Alexander, han använder koriander"

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T-Rex - 1 februari 2010 19:34


  Dööööjobbig natt! Ronja somnade 00:40 igår och vaknade 03:23. Då började hon skrika, skrika och skrika! Ingenting hjälpte! Ville inte ha mat, ville inte ligga ner, sitta upp, hon ville helt enkelt bara skrika! Klockan 06:20 hade hon skr...

Av T-Rex - 30 januari 2010 19:06

  Äntligen fick vi med Ronjas skratt på film! Lägg märke till Alex fina dans! :D     Skratt, skratt, asgarv! :)   ...

Av T-Rex - 30 januari 2010 15:57

    Igår blev det lite fredagsmys med Mia och Gustav! Vi åt lite popcorn och snacka sexleksaker! ;) haha.. Massa roliga saker det finns! Det är skitkul att de har börjat träna med oss uppe på Nautilus, får ju träffas ännu mer nu! :D Det är j...

Av T-Rex - 23 januari 2010 22:15

Ronja har blivit jätteduktig att springa i sin gåstol! :) Fast hon orkar inte vrida hjulen själv så hon springer åt det hållet stolen för henne ;) Har fått ställa undan lite saker nu för annars ryker allt i golvet. Kommer väl ...

Av T-Rex - 23 januari 2010 21:44


... bli belåten ;)   Dagen började med att pappa ringde och ville visa bilen han var ute och provkörde. Den nya Opel Astran, riktigt snygg invändigt som utvändigt. Jag hängde med tillbaka till Carlia där jag fick åka OPC hem. FY HELVETE VA BRA DE...

Presentation



Här skriver både Alex och Tess. Vi bloggar bla. om livet som föräldrar och vad man hinner med utöver det.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Bloggar

Sök i bloggen


Skapa flashcards