Alex + Tess + Ronja = T-rex

Alla inlägg den 1 december 2009

Av T-Rex - 1 december 2009 13:35

Blev aldrig av att vi skrev igår, så då får det bli idag då!


Jag försökte komma på vad vi gjorde igår, men kommer inte ihåg.. :S Jag var iallafall på Folkuniversitetet på morgonen medans Therese var hemma och fick besök av hennes farfar.. Han kom på besök eftersom Gunbritt var in på operation så han var hos oss i ett par timmar. Jag slapp iallafall gå från stan då han hämtade mig, tur det för det hade precis börjat regna.


Igår fick vi även Harry Potter boxen som jag beställde från England.. köper det mesta där i från, riktigt bra priser ;) Kommer lite bilder på boxen, den är lite annorlunda och innehöll lite allt möjligt.



 


Idag fick vi sova ganska länge, vi gick upp runt 09:30.. Inte så ofta man går upp när det är någolunda ljust ute.. Iofs var det ljusare idag än det varit på länge, blå himmel och speglande snö på marken. Nu ska vi inte överdriva, det var ju inte snöhögar men det täckte iallafall gräsmattorna.


Nu sitter vi hemma hos Carina och Håkan.. Carina är hemma och är sjuk och barnen är lediga från skolan, vilket lyx! Nu ska vi väl "hänga" här ett tag så får vi se vad vi ska göra sen.. Vi har massa filmer att se, så det kanske man kan mysa och titta på.


Remember: 'i' before 'e', except in Budweiser.

Presentation



Här skriver både Alex och Tess. Vi bloggar bla. om livet som föräldrar och vad man hinner med utöver det.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Bloggar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards