Alex + Tess + Ronja = T-rex

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Veckans pappaspel

Av T-Rex - 9 januari 2010 22:45

Jahapp, eftersom jag inte har inhandlat något nytt spel så får jag ju ta i med gamla spel som jag inte spelat så mycket av.


Little big planet är något som jag har haft i snart ett helt år, men inte spelat mer än någon timme med. Jag har aldrig upplevt charmen som flera andra miljoner har.. Kan ju ha med att jag aldrig haft ett stabilt internet till PS3an förrens nu. Hur som helst så känner jag idag att det är svårt att sluta spela detta när man väl satt igång.. Det är inte svårt att hitta en partner någonstans i världen att spela med, därav blir spelet mycket roligare.


Det här spelet ska spelas med fler, då det blir sååå mycket roligare. Och dessutom är det ju ingen nackdel med att det finns över 1 miljoner hemmagjorda banor!


Dock kan jag inte ge så högt betyg som jag skulle vilja ge..  

 

 
 
Ingen bild

Simon

10 januari 2010 01:19

knarkspel!

 
Ingen bild

Mormor

10 januari 2010 03:12

Koriander.... HAHAHahaahahaha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T-Rex - 1 februari 2010 19:34


  Dööööjobbig natt! Ronja somnade 00:40 igår och vaknade 03:23. Då började hon skrika, skrika och skrika! Ingenting hjälpte! Ville inte ha mat, ville inte ligga ner, sitta upp, hon ville helt enkelt bara skrika! Klockan 06:20 hade hon skr...

Av T-Rex - 30 januari 2010 19:06

  Äntligen fick vi med Ronjas skratt på film! Lägg märke till Alex fina dans! :D     Skratt, skratt, asgarv! :)   ...

Av T-Rex - 30 januari 2010 15:57

    Igår blev det lite fredagsmys med Mia och Gustav! Vi åt lite popcorn och snacka sexleksaker! ;) haha.. Massa roliga saker det finns! Det är skitkul att de har börjat träna med oss uppe på Nautilus, får ju träffas ännu mer nu! :D Det är j...

Av T-Rex - 23 januari 2010 22:15

Ronja har blivit jätteduktig att springa i sin gåstol! :) Fast hon orkar inte vrida hjulen själv så hon springer åt det hållet stolen för henne ;) Har fått ställa undan lite saker nu för annars ryker allt i golvet. Kommer väl ...

Av T-Rex - 23 januari 2010 21:44


... bli belåten ;)   Dagen började med att pappa ringde och ville visa bilen han var ute och provkörde. Den nya Opel Astran, riktigt snygg invändigt som utvändigt. Jag hängde med tillbaka till Carlia där jag fick åka OPC hem. FY HELVETE VA BRA DE...

Presentation



Här skriver både Alex och Tess. Vi bloggar bla. om livet som föräldrar och vad man hinner med utöver det.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Bloggar

Sök i bloggen


Skapa flashcards