Alex + Tess + Ronja = T-rex

Alla inlägg den 28 november 2009

Av T-Rex - 28 november 2009 16:37

Det är ju ett helvete att skriva efter Alex, det finns ju inget kvar att berätta! :S Men en sak har han glömt, vi ska hem till faster Sofia imorgon på adventsfika sedan ner på stan och kolla marknaden. Kommer att bli en trevlig dag!


Har testat ett parfymprov (Christina Aguilera) och nu sitter jag här och stinker. Min vanliga är mycket bättre! :) Slutsatsen av det här är: ATT JAG ABSOLUT INTE SKA KÖPA DEN! urk.. Ni borde testa den, man blir grymt beviken! :P


Näääj, nu vill jag ut på promenad så jag får se den nya butiken här på kvarnberget. Jag är ju såå nyfiken! :) Det är ju min grej det där. Men det gäller att hålla i pengarna nu. Betalade räkningarna idag och det var en mindre trevlig sak eftersom det bara blev 3000kr kvar. Men det går alltid ihop i slutändan!


Snart dags för dop också! 12/12 klockan 12:00. Lite roligt datum. Ronja ska ha min gamla dopklänning på sig. Från början är det farmors brudslöja, sen har pappa och faster haft den, sen jag och Tobias. Den är över 50 år gammal! Helt sjukt att den forfarande finns.


Nu ska jag väcka lilltjejen annars får vi inte sova alls i natt.


     

Av T-Rex - 28 november 2009 16:27

Jaha, en ny dag! Idag har vi sovit bra, Ronja har inte väckt Therese under natten som hon annars brukar göra.. :) Jag har sovit som en sten som vanligt, men hade lite svårt att somna, var nästan nära på att gå upp och sätta mig och spela lite för att bli trött.


Annars så har det inte hänt så mycket än, men det blir väl en promenad senare ikväll. Farmor Annelie var här och fick hjälp att betala sina räkningar.. jag borde börja jobba på banken tror jag.. ;)


Fick även höra att det har öppnats en ny butik i närheten, en presentbutik. Dom ska ha lite allt möjligt, inredningsaker osv. Så det blir väl att fönstershoppa lite om vi ska ut på promenad. :)


Får se om vår lilla söta dvärg Simon kommer och ska visa upp sin kamera.. Han har ju tjatat om en kamera så nu har han äntligen köpt en ;) Den är köpt i Sthlm så Micke tog med den till Simon.


Eat well, die anyway!


/Alex

Tidigare månad - Senare månad

Presentation



Här skriver både Alex och Tess. Vi bloggar bla. om livet som föräldrar och vad man hinner med utöver det.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Arkiv

Bloggar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards